פרסום ממומן בגוגל (Google Ads)

מה זה פרסום ממומן בגוגל ואיך זה עובד?

בכל פעם שמתבצע חיפוש בגוגל, מעל לתוצאות הרגילות והאורגניות שגוגל מציגה, נמצאים לרוב 3-4 מודעות (תוצאות) ממומנות. את שטח הפרסום במודעות גוגל מציעה למכירה פומבית, המוצעת לבעלי אתרים לפי סדר, לפי המרבה במחיר ורלוונטיות המודעה.

ניתן להשתתף במכרז הפרסום של גוגל ע"י פתיחת חשבון בממשק של גוגל (Google Ads) ולפרסם מודעות המפנות לאתרכם לפי פרמטרים רבים המוודאים שהמודעה תהיה רלוונטית לגולש, כגון ביטוי החיפוש, מיקום המחפש, מכשיר המחפש ופרמטרים נוספים רבים.

מודעות הרחקת יונים

כפי שניתן לראות בדוגמה הנ"ל, 4 מפרסמים מתחרים במקרה זה על הביטוי "הרחקת יונים", כל אחד מהמפרסמים מציע סכום אותו ישלם לגוגל במידה והגולש ילחץ על המודעה ויגיע לאתר שלו. נניח והמפרסם של מודעה 1 הציע 14 ₪ בעבור כניסה לאתר שלו, רק במידה והמשתמש שחיפש ילחץ על המודעה, המפרסם ייפרד מ14 ₪ בתקווה שהגולש יזמין את שירותיו וירוויח סכום גדול יותר מהפעילות, שאר המפרסמים לא ישלמו כל סכום במקרה זה.

מתוך נתונים סטטיסטיים ניתן לומר כי על כל שקל שמשלמים לגוגל בממוצע בעל העסק מרוויח לפחות פי 2 מהסכום שהשקיע, ישנם עסקים שמשקיעים מיליוני דולרים בפרסום בגוגל, והמגמה הולכת וגוברת.

למי מתאים פרסום ממומן בגוגל ומתי?

פרסום ממומן בגוגל היא פלטפורמת פרסום חזקה מאוד המאפשרת להגיע ללקוחות מאוד רלוונטיים ומדויקים ברגע בו התעניינו בשירות מסוים.

הפרסום בגוגל הוא "פרסום מונחה כוונה", מתאים ביותר לבעלי עסקים בעלי מוצר או שירות שיש לו ביקוש בשוק ויש לקוחות שמחפשים את שירותיו/מוצריו והוא אינו "ממציא שוק".

היתרונות הברורים של פרסום ממומן בגוגל הם:

  • תשלום רק על תוצאות
  • תקציב דינמי – ניתן להעלות, להוריד ולעצור תשלום בכל עת
  • תוצאות מידיות – תקבלו פניות/רכישות תוך שעות ספורות
  • פניות מאוד ממוקדות ורלוונטיות
  • אין חובה באתר אינטרנט מלא, ניתן לעבוד עם דף נחיתה

איך השירות שלנו עובד?

השלב הראשון - הקמת הקמפיין

בוחרים את המילים המתאימות ביותר שלקוחות מחפשים על מנת להגיע לעסק שלך.

בנוסף, בוחנים מי העסקים המתחרים ברשת החיפוש על הלקוחות שלך.

בחירת אזורים וזמנים בהם יופיעו המודעות והתקציב החודשי.

שלב זה הוא אופציונאלי, וכולל בניית עמוד נחיתה מושך שיניע את הלקוחות שלכם ליצור איתכם קשר.

כלים של גוגל העוזרים לבחון את השימושים של הגולשים באתר שלך, ולדעת כמה הפעילות השיווקית יעילה.

יצירת דוחות חודשיים לפי פרמטרים של הצלחת הקמפיין והצלחת העסק.

השלב השני – פעילות אופטימיזציה מתמשכת

על מנת להפיק את המרב מפעילות הפרסום נדרשת אופטימיזציה מתמדת של הקמפיינים, המשפכים השיווקיים וכל המערכת השיווקית.

ככל שקמפיין גדול יותר, ותקציב הפרסום החודשי בו גדול יותר, מומלץ לבצע יותר שיפורים וניסויים, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר בעלות הטובה ביותר ולהגדיל את העסק מיום ליום.

כמה עולה ואיך משלמים?

1) תשלום לגוגל

התשלום בעבור הפרסום עצמו משולם באופן תמידי ישירות לגוגל ולא עובר דרכינו.

2) תשלום ניהול

התשלום שאנו גובים בעבור ניהול קמפיינים, תשלום זה מחולק לשלושה חלקים:

עלות בסיס חודשית (תשלום חודשי)

500 ₪ או 10% מעלות התשלום לגוגל (הגבוה מביניהם).

עלות הקמה ראשונית (תשלום חד"פ)

6,000 ₪  סה"כ, כולל מחקר, אפיון והקמה של הקמפיין, הטמעת כלי ניתוח ודוחות. בנוסף כולל בניית דף נחיתה או בנק שעות של 10 שעות אופטימיזציה ואנליטיקה לשימוש עתידי בקמפיין.

עלות אופטימיזציה ואנליטיקה (אופציונלי)

200 ₪ לשעה, מעבר לעלות הבסיסית של ניהול הקמפיין ולפעילות השוטפת. במידה ותבחר ובכל זמן שתרצה נוכל לשפר את איכות הפרסום שלך. אנו ממליצים שעת אופטימיזציה אחת על כל 2,000 ₪ עלות פרסום חודשית.

כל האמור לעיל רלוונטי למפרסמים בתקציב הנמוך מ50,000 ₪ בחודש, למפרסמים בעברית לקהל הישראלי בלבד. במידה והנכם מעוניינים בפרסום בתקציבים גדולים יותר או ללקוחות חו"ל צרו איתנו קשר ונתאים לכם תוכנית מותאמת אישית.

התקשרו או השאירו לנו את פרטיכם

מעוניינים בתכנית קידום או רוצים לשאול שאלות? התקשרו אלינו ב 052-7299471 או שתשאירו את פרטיכם ואנחנו נדאג לנחזור אליכם עם תכנית הקידום המשתלמת ביותר עבורכם.

סגור